Chcete se dostat do formy?
Chci zhubnout »

Hubnutí a pohybové aktivity jsou dohromady

Rizika

Mnoho lidí sport při hubnutí podceňuje. Je sice pravdou, že jídelníček na hubnutí mnohdy skutečně může stačit. Je ale správnou cestou spoléhat pouze na něho? Podívejme se, jak je to se sportem. Sportovní aktivity dnes k redukci hmotnosti neodmyslitelně patří. A to z toho důvodu, že dokážou primárně podpořit samotné spalování tuků, díky čemu si můžeme být jisti tím, že naše dieta bude rychlejší a účinnější. Ani se sportem to není zase až tak jednoduché, jelikož ne každý je vhodný. V první fázi bychom měli určitě vynechat posilování, protože to se hodí až později, kdy už chceme naši postavu formovat.

Nejúčinnější je při hubnutí aerobní pohyb

Nevíte, o jaký konkrétní typ se vlastně jedná? Pojďme se na danou možnost podívat blíže. V tomto směru se jedná o možnost pohybu, při kterém dokážeme výrazně zrychlit naši tepovou frekvenci. To vede také ke zrychlení metabolismu a následně k rychlejšímu spalování tukových zásob. Pokud se ptáte, jaký konkrétní pohyb to je, nejedná se o nic výjimečného. Při hubnutí nám nejvíce pomůže třeba běh, plavání, stejně jako jízda na kole. Ideální jsou ale i četné kolektivní aktivity, kam se řadí Zumba, stejně jako můžeme myslet i na variantu, kterou je standardní aerobic.

Kdo hledá rychlé hubnutí, ten se bez pohybu neobejde

Standardní dietní jídelníček se bez pohybu obejít může. Pokud však máme specielní požadavky a je naším cílem rychlé hubnutí, již se bez pohybu neobejdeme. Nastává tak otázka spojená s tím, jak často vlastně sportovat. Zde je odpověď poměrně jednoduchá. Nejdůležitější je pravidelnost. Pokud půjdeme čtyřikrát týdně na hodinu běhat, dá nám to mnohem více, než jeden trénink za týden, a to v délce čtyř hodin. Nejenom, že tak spálíme více kalorií, ale zároveň neriskujeme žádné zdravotní problémy, které se mohou především u netrénovaných lidí poměrně často objevovat.